Thursday, June 12, 2014

HEBREW: הלב כנה


הלב כנה

לקרוא:
תהילים 15

אני יודע גם, אלוהים, זה אתה
בדיקת הלב ו יש הנאה
בזקיפות. -29:17 דברי הימים 1

נתקלתי כתובת על מצבה על המצבה הישנה. בבית הקברות ביום ההוא. . זה לקרוא, "Holgate ג': איש ישר"

איני יודע דבר על החיים של Holgate, אך מכיוון על הסמן מצועצע באופן יוצא דופן, הוא חייב לקבל והצליח להתעשר. אבל מה הוא השיג? בחיים שלו, הוא. יש שיזכרו רק דבר אחד: הוא היה "איש ישר"

דיוגנס, הפילוסוף היווני, במשך חיים שלמים בחיפוש אחר כנות, סוף סוף הגיעו למסקנה כי לא ניתן למצוא אדם הגון. לאנשים ישרים שקשה למצוא בכל גיל, אך מדתו אחד שחשוב מאוד. . כנות היא לא המדיניות הטובה ביותר; זה המדיניות היחידה, ואחד הסימנים של גבר או אישה שגרה בנוכחותו של האל. דוד כותב, "אדון. מי יכול לשכון הגבעה הקדושה? . הוא מי שהולך uprightly" (תהילים 15:1-2).

אני שואל את עצמי: האם אני אמינה ומכובדת בעניינים שלי? האם המילים שלי מצלצל נכון? האם אני דובר אמת באהבה או האם ממתקים, לעמעם את העובדות פה ושם, או מגזימה לשם הדגשה? אם כך, אני עשוי פונים לאלוהים בביטחון מלא בקש מחילה ואת עבור טוב וישר לב-כדי להרוויח אמת חלק אינטגרלי של הטבע שלי. האחד אשר החלה עבודה טובה בי הוא נאמן. הוא יעשה את זה. דוד רופר

. אלוהים, תעזור לי להיות כנה
כל שמה לעשות ולומר
ולהעניק לי חסד ועוצמה
לחיות עבורך בכל יום. פיציו
********************************************
חיים בצורה כזאת, כי כאשר אנשים חושבים על כנות
יושר, הם יחשבו עלייך.

תובנה
דוד קורא העם של אלוהים כדי לחיות חיים של הגינות וטוהר (תהילים 15:2). הוא מתאר זקופה את מי לעשות את מה שנכון, אשר מדברים שתעני. כנה, פתוח, שקוף, הם לא להשמיץ, להכפיש או לפגוע חבריהם (v.3). הם מכבדים את מי מפחד מאלוהים והוא מקיים את ההבטחות שלהם, גם כאשר זה לא יתרון לעשות כך (v 4). הם לא ינצל אחרים, אך פועלים בצדק ובהגינות (v.5).

שיהיה לך יום מבורך.
אהבתו של האל הבורא תמיד
אחדות & השלום











No comments:

Post a Comment