Thursday, October 16, 2014

PERSIAN: DETOURS مرموز

DETOURS مرموز

دفعات بازدید:
پیدایش 12:1-10; 13:1

پدران ما در شما اعتماد;
آنها قابل اعتماد، و شما
آنها. – مزمور 22:4

قبل از اینکه من و همسرم سفر 400 مایل جاده اقدام، می توانم GPS با دختر ما خانه در میسوری به عنوان مقصد تنظیم. همانطور که ما از طریق ایلینوی سفر، GPS ما خاموش بین ایالتی منجر به انحراف از طریق شهر هاروی دستور. پس از GPS ما کارگردان به من 80، من با این انحراف مرموز بافل شد. چرا ما کارگردانی کردن بزرگراه کاملا خوب شد؟

من هرگز جواب را می دانم. ما را در راه ما ادامه داد و ما اعتماد GPS به ما وجود دارد و دوباره به خانه.

که من کردم به فکر کردن در مورد detours در زندگی. ما به سفر در یک مسیر صاف به نظر می رسد ممکن است. سپس برای برخی از دلیل خدا ما به منطقه نا آشنا تغییرمسیر. شاید این یک بیماری یا یک بحران در محل کار یا مدرسه است یا تراژدی غیر منتظره رخ می دهد. ما را نمی فهمید چه خدا انجام شده است.

ابراهیم مواجه انحرافی مرموز هنگامی که خدا به او گفت: "دریافت از کشور خود را از خانواده تان و از خانه پدر خود را" (پیدایش 12:1). مطمئنا ابراهیم چرا خدا او بود به صحرای نگب مسیریابی فکر می باید. اما او اعتماد به خدا و اهداف خود را خوب.

جیپیاس اشتباه ممکن است، اما ما می توانیم اعتماد ما خدا منت خواهد بود (مزمور 22:4). او راهنمای ما را از طریق همه ما از detours مرموز و رهبری ما به جایی که او می خواهد ما برای رفتن. دیو Branon

ما به دنبال خود هدایت خداوند, اما ما درک می کنیم که
مسیر ما همیشه بدون چالش خواهد. کمک
ما به شما اعتماد از طریق detours دانستن که
ما منافع و افتخار خود را در قلب است.

ما لازم نیست برای دیدن راه
وقتی ما به یکی که باقی می ماند.

شبی پر برکت است.
خدا خالق ما عشق همیشه.
وحدت و صلح


No comments:

Post a Comment